otrdiena, 2011. gada 7. jūnijs

Sesija jau sākusies!

Neticami, ka jau pienākusi sesija! :(

Bet nu jā, otrdiena iesākās tā paagri, jo vēlējos ieiet dušā un aiziet uz otrdienas ielu tirgu pirms skolas. Tirgū nopirku 1,5 kg ķiršu pie tās pašas pārdevējas, pie kuras iegādājos ķiršus iepriekšējā nedēļā. Viņa mani uzreiz atpazina un ielika man vairāk ķiršus, kā arī vienu lielu, gardu aprikozi! :) (Vai šī zeme ar saviem augļiem nav lieliska (Jā, zinu, ka pārāk jūsmoju par Grieķiju, bet man te vienkārši ļoti patīk un viss liekas lielisks.))  Nopirku arī tomātus un sīpolus ar lokiem, lai varu pagatavot salātus. ^^ Aizgāju mājās un visu noliku, un tad jau devāmies uz skolu. Gandrīz atkal aizmigu Gerija lekcijās (Ak, jā, viņa īstais vārds ir Garyfallos, kas latviski būtu Krustnagliņš. XD ), jo viņa lekcijas ir drausmīgi garlaicīgas. :D Vasilaki mūs palaida mazliet ātrāk, jo bijām jau visu izņēmušas. Raminta un Martina aizbrauca ar Vasilaki uz Thessaloniki, bet mēs devāmies pusdienās. Tā kā Margaritai sāpēja galva, viņa nenāca mums līdzi uz tenisu. Lai gan tenisā visu laiku spēlēju ar sienu, tomēr biju pamatīgi pārgurusi un ļoti atveldzēja nelielais lietus. Pēc tenisa Kristos (viens no treneriem, kurš labāk runā angliski (otrs arī ir Kristos. XD)) mūs pārveda mājās. Vakarā atkal devāmies uz centru pasēdēt zālītē un iedzert pa aliņam.
Nākamā dienā Vasilaki mums parādīja dažus eksāmena jautājumus, lai mums nebūtu tik grūti. :D Vakarā mums bija arī pēdējā lekcija ar Kikī. Vispār gan Kikī, gan Vasilaki ir tik jaukas, ka trešdienās vienmēr bija prieks doties uz skolu. Gribētu vairāk tādu pasniedzēju!
Vakarā paņēmu aliņus un devos uz centru sadzert ar Madaru, Līgu, Kārli un Elvu, bet internets nepavilka, tāpēc pļāpājops ar Ievu. (Tikko atcerējos, ka sāku runāties ar Julianu un viņš gribēja nomainīt datorus, bet vēl līdz šim brīdim nav man uzrakstījis. :D ) Tā nu vakarā pirms sava pirmā eksāmena sēdēju centrā un izkratīju sirdi Ievai. Ak, kā es gribētu, lai mēs abas te varētu būt nākamā semestrī! ;(
Bet nu jā, nākamā rītā bija mans pirmais eksāmens – eksāmens grieķu valodā. Nu, uzminiet, cik dabūju? 10! I’m fluent Greek! XD Bet jā, es tak varu pateikt pilnīgi bez akcenta: Δεν καταλαβαίνω ελληνικά, αρε, μαλακα! :D
Azaria mūs palaida mazliet ātrāk, lai varam aiziet paēst un vēlāk doties uzspēt tenisu. Ēdnīcā satiku Deividu, kurš jau bija paspējis pazaudēt čeku ar manu e-pastu. :D Paprasīju, vai viņš sestdien būs Thessaloniki, bet teica, ka palikšot mēnesi te. Tenisā mēs ar Margaritu spēlējām kopā ar diviem grieķu puišiem. Tas bija smieklīgi. Un, jā, katrs otrais vārds bija „malaka”. :D Kad pārnācu mājās, feisbukā sarunāju visu ar Aleksandru par došanos uz Thessaloniki (es viņam trešdienā paprasīju, vai viņš negrib būt mans gids sestdien, un viņš piekrita). Vakarā devāmies atkal uz centru svinēt Ramintas dzimšanas dienu. Sēdējām atkal uz deķiem zālītē, dzērām alu, vīnu un tsipuro, kā arī pasūtījām picu. Lieliska ballīte. :) (Ak, jā, un atkal satiku Deividu. :D ) Pēc ballītes ap 3iem naktī sāku feisbukā sarakstīties ar Jāni (Ioanni (vienu no puišiem, ar kuriem iepazinos uz kalna)), jo mums abiem nenāca miegs. Viņam neiedomājos uzprasīt, vai viņš sestdien būs Thessaloniki, jo automātiski pieņēmu, ka viņš būs Serresā.
Piektdien biju mazliet izgājusi pa centru. Vakarā bija tāda kā maza atvadu ballīte leišu puikām, jo viņi aizstāvēja savus bakalaura darbus (visiem 10) un sestdienas rītā gatavojās doties prom. Tā nu mazliet sadzērām, un viņi devās uz centru satikt vienu lietuviešu sievieti, kurai nejauši vienu dienu uzskrējām virsū uz ielas (viņa te dzīvo jau 4 gadus kopā ar savu grieķu draugu). Es izgāju mazā pāris stundu vakara pastaigā pa Serresu un uz kalnu un devos čučēt, jo nākamā rītā 9os gribēju braukt uz Thessaloniki.
Naktī man likās, ka dabūšu sirdstrieku, jo mani piedzērušies leiši centās ienest dīvānu no balkona uz viesistabu visu laiku to sitot pret manas istabas sienu. :D Bet nu jā, pēc laiciņa atkal aizmigu un 7os zvanīja modinātājs, kuru nospiedu un piecēlos pēc 40 minūtēm. :D Ātrti ieskrēju dušā, saģērbos un atvadījos no Žilvena, kurš jau bija piecēlies un liku pateikt attā arī Tadam un Mindaugam, un skrēju uz busu. (Starpcitu, ja kāds dodas uz Šauļiem, dodiet man ziņu. Pie Tada ir manas mantas, kuras kaut kā jānogādā Liepājā.)
Pēc pusotras stundas, pa ceļam mazliet miguļojot, nonācu Thessaloniki. Aleksandra nekur nebija. Zvanīju viņam un viņš teica, ka es tak viņam nepiezvanīju ātrāk un viņš vēl ir gultā (Tie taču ir grieķi! Vajadzēja man iedomāties, ka viņi nav punktuāli un , ja kaut kas ir sarunāts pirms pāris dienām, tad tas vairs nav spēkā.) Bet nekas, Aleks man deva instrukcijas, kas man jādara un sarunājām satikties centrā. Tā nu braucot ar busu uz centru, sāka nenormāli līt. Bet, kad buss sasniedza manu pieturu, lietus apstājās un visu dienu vairs nelija. Tad kādu brīdi pastaigāju apkārt, līdz ieradās Alekss un ļoti atvainojās, bet attaisnojās ar to, ka ir grieķis. :D Tā nu sākās mana ekskursija pa Thessaloniki. Tā sākās pie Kamara, kas ir milzu arka (man likās, ka tās ir paliekas no akvedukta, bet Alekss gan teica, ka nē (būs jāiečeko)). Tālāk nostaigājām gar pils drupām un devāmies uz Balto Torni, kurš ir bijis tāds kā cietums, kur daudzi tikuši nogalināti, bet lai cilvēkiem neliktu domāt par tā pagātni, pārkrāsots balts – tātad labs. Vēlāk gar kanālmalu devāmies uz veco ostas teritoriju, kur tagad ir klubi (līdzīgi kā Liepājā izveidoti vecās noliktavās, tikai tie ir tādi tuc-tuc klubi). Pa ceļam redzējām arī strādnieku streiku, kuri cīnās par savām tiesībām. Tad Alekss mani izveda cauri rokklubu ieliņām un turku rajonam, kurā atradās arī tirgus. Vispār Thessaloniki ir tik ļoti pārsteidzoša un aiz katra stūra ir sajūta, it kā nonāktu pilnīgi citā pasaulē. Bet jā, man paveicās ar gidu, jo leišu meitenes pēc tam teica, ka neko par tādām vietām nezina, kur biju es, lai gan ir bijušas Thessaloniki. Bijām arī Aristotelus laukumā, pēc kura formām ir izveidota Absolut pudele. Vēlāk satikām arī Aleksa draugus, ar kuriem pasēdējām kafejnīcā, lai padzertu kafiju. Tā nu pēc kādas stundas devāmies satikt citus draugus, kas dzēra kafiju citā vietā un devāmies kopīgi apēst pa kādam giros pita. :D Vispār sajutos kā īsts grieķis un izbaudīju halara. Tā nu mēs lielu daļu dienas vienkārši sēdējām kafejnīcās, dzērām kafiju un pļāpājām. Un tāda ir īsta grieķu studenta brīvdiena - χαλαρα! Ak, man tik ļoti pietrūks šī bezrūpība un slionkošana!
Vēlāk devāmies arī uz Aristoteli Universitātes kampusu. Alekss man pastāstīja, ka universitātes teritorija ir kā patvērums no policijas. Policijai nav atļaujas ieiet universitātes teritorijā, pat ja tur notiktu slepkavības. Tāpēc universitātes teritorijā no vienas puses ir patvērums (piemēram, streiku un sacelšanos laikā), bet tajā pašā laikā arī bīstamākā vieta (jo policijai nav atļauts ieiet pat tad, ja kāds tiek galināts). Un lai gan ta bija sestdiena, milzīgajā universitātes kampusā bija daudz studentu, kuri gan vienkārši izklaidējās, gan mācījās. Un tā ejot un pļāpājot pēkšņi likās, ka redzu kādu pazīstamu seju. Apstājos un skatījos virsū, līdz abi viens otru atpazinām un sākām smaidīt. Tas bija Ioannis! Likās tik neticami, ka es, kas pazīst kopumā kādus 30 grieķus, satieku kādu pazīstamo 2 miljonu pilsētā. :D Tā nu viņš pie mums pienāca un abi neizpratnē skatījāmies viens uz otru. Skumji, ka neiedomājos viņam uzprasīt pirms pāris dienām, kad runājāmies feisbukā, vai viņš būs Thessaloniki. Bet jā, sarunājām, ka viņš man noteikti piezvanīs, kad būs Serresā un aiziesim kopīgi iedzert kādu alu. Vēl arvien nespēju noticēt, ka viņu satiku. :D Tad nu atvadoties vēlreiz piekodināju man piezvanīt un ar Aleksu devāmies tālāk pastaigā pa Thessaloniki. Bijām izstāžu zāļu teritorijā, atkal pastaigājām gar krastmalu un jau bija pienācis laiks man doties uz autoostu. Ak, jā, es Aleksandram uzdāvināju Rīgas melno balzāmu, kuru paņēmu no mājām. Mana diena Thessaloniki bija tiešām izdevusies, jo man bija lielisks gids, kas varēja gan pastāstīt, gan parādīt. :)
Autoostā mans buss man aizgāja acu priekšā, bet labi, ka pēdējais buss bija pēc stundas 22os (labi, ka satikām Jāni, kurš man šito pateica, savādāk būtu devusies mājās ātrāk un neredzētu visu to, ko redzēju). Autobusā gandrīz visu laiku gulēju, jo biju diezgan nogurusi pēc šīs dienas. Pārbraucot mājās Gintare man pateica, ka ļoti priecājas mani redzēt, jo esot bijis ļoti jocīgi, ka tagad dzīvoklī esot bijušas visu dienu tikai divatā, jo puiši jau arī bija prom. Drīz gāju gulēt, jo biju tiešām nogurusi.
Svētdien visu dienu pavadīju mācoties un lasot prezentācijas priekš saviem 2 pirmdienas eksāmeniem.
Šodien arī bija 2 pirmie īstie eksāmeni. Pēc tiem kopā ar Vasilaki devāmies uz centru un baudījām kopīgas pusdienas – grieķu salātus, ceptu fetas sieru, ceptu baklažānu, sēņu salātus un grillētu gaļu. Viss bija tiešām lielisks. :) Pēc tam devāmies arī iedzert kafiju un tad jau devāmies mājās, lai mācītos savam nākošajam (un grūtākajam) eksāmenam, kas būs ceturtdien.

Nu tad veiksmi man sesijā!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru