pirmdiena, 2011. gada 13. jūnijs

Vēl tikai nedēļa Serresā.

Lai gan rīt ir eksāmens, tomēr apnika tam mācīties un izlēmu iznākt uz balkona un pastāstīt, kā man iet.

Tātad pirmdienas vakaru beidzu ar mācīšanos. Mums bija trijās dienās jāizlasa grāmata par e-komersiju. Jau latviski to visu sapraast būtu grūti, kur nu vēl angliski!
Otrdien no rīta aizgāju uz tirgu un iepirku šādus tādus labumus – ķiršus, cukini, tomātus un mājražoto vīnu (1,5l pa 3 eiro :D ). Vispār man patīk, ka viņi var legāli tirgot mājražoto alkoholu. Vēl viens plusiņš Grieķijai!
Pēc tirgus apmeklējuma izlēmu aiziet uz skolu un pajautāt Sofijai, vaio viņa man nevar palīdzēt ar vasaras darba atrašanu. Aizgāju, un kabinetā bija tikai viņas slikiti angliski ruinājošaiss asistents, kurš teica, ka Sofija atgriezīsies pēc pusstundas un Agnese vispār šodien darbā neesot. Tā nu izlēmu aiziet pēc kafijas. Pasēdēju saulītē un padzēru savu karsto kafiju (kamēr visi grieķi dzer frappe un sēž ēnā) un pēc pusstundas devos atpakaļ uz Sofijas ofisu. Viņa vēl arvien nebija, tāpēc paliku koridorā un gāju pie loga, līdz no kāda kabineta dzirdēju kliedzienu: „Hi!”. Pārsteigta paskatījos kabinetā, un tur sēdēja Marija (meitene, ar kuru iepazinos apmēram pirms nedēļas skolā). Tā nu iegāju un sākām pļāpāt ar viņu un viņas darba biedru Giorgio. Apmainījāmies numuriem un feisbuk kontaktiem, un pēc kāda laika devos uz Sofijas kabinetu. Sofija, protams, pateica, ka neko nezina un nekādīgi man nevar palīdzēt un lai dodos uz Halkidiki. Tad nu gāju mājās un atkal man nesanāca mācīties, jo bija jāiet uz pēdējo tenisa nodarbību.

Man uz balkona dzīvo bezdelīgu ģimene. Jā, man tas bija jāiestarpina tieši šajā brīdī. :D

Pēc tenisa gan cītīgi ķēros klāt savām mācībām un nomācījos līdz apnikumam.
Trešdien atkal cītīgi mācījos, līdz man apnika sēdēt iekšā un izlēmu doties mācīties uz ieleju. Tad nu gulēju zālītē, dzēru alu un mācījos tur. Kad saule jau sāka iet lejup, devos uz ēdnīcu paēst un tadd mājās, lai mācītos (jeb mocītos) tālāk.
Ceturtdien tad beidzot bija pienāciss eksāmens un pēc eksāmena Azaria teica, ja gribam uzzināt atzīmes, tad mums vajag pagaidīt stundiņu. Tā arī darījām. Meitenes aizgāja uz kafejnīcu, bet es izlēmu aiziet uz skolas prakšu biroju un pajautāt, vai viņiem nav kāds daarbs priekš manis. Atstāju savus kontaktus un devos uz Marijas ofisu ielūgt viņu piknikā. Viņa gan atteica, jo viņai daudz jāmācās, bet teica, ka iespējams vakarā kaut kur dosies. Iepazinos arī ar viņas puisi un viņi teica, ka piezvanīs man, ja kaut ko darīs.
Tā nu bija man pienācis laiks doties pēc atzīmēm. Galu galā dabūju 8. :) Pēc tam visi kopīgi nofočējāmies (ak, jā, man jādabū bilde no Gintares un jāaizsūta Lindai :D ).Pēc tam devāmies mājās, lai pārģērbtos un dotos kopīgā piknikā. Marija man atsūtīja sms, ka tiekamies 22os pie seven spot (pretī manam dzīvoklim). Ap 20iem devāmies mājās un meitenes gāja uz ķīniešu restorānu, bet es devos mājās, lai pārģērbtos un dotos ballēties ar grieķiem.
Tā nu satiku Mariju un Giorgio (viņas puisi) un devāmies uz centru uz kafejnīcu. Mani izvadāja pa bāru ielu, lai iemācītu bāru nosaukumus. :D Tad nu sēdējām vienā bārā un dzērām alu. Atnāca arī citi 3 viņu draugi – divi dvīņu brāļi, kuri ir ķerti uz futbolu un fano par dažādām komandām, un vēl viens viņu draugs. Tā nu sēdējām un pļāpājām, līdz alus bija izdzerts un izlēmām doties uz citu bāru. Kad palūdzām rēķinu, izrādījās, ka man un Marijai nav jāmaksā, jo ir meiteņu diena, kad pirmais dzēriens meitenēm par brīvu. :D Tālāk gājām uz Voltu (vēl vienu bāru, kur jau biju bijusi iepriekš) un atkal izdzērām pa alum, pļāpājot pa futbolu un citām lietām. Tā nu rezultātā es nonācu mājās ap pulksten 3iem naktī.
Piektdien atkal devos uz skolu uz pie Marijas, lai viņa man palīdzētu atrast darbu. Atradām dažādus sludinājumus, kā arī ielikām manu CV vienā no grieķu darba meklēšanas lapām. Kad pabeidzām, iegājām Giorgio kabinetā un Marija viņam pastāstīja, ko darījām, līdz viens no viņa darba biedriem sāka ar mani runāt un teica, ka viņam esot viesnīca pie Bulgārijas robežas un lai atsūtu viņam savu CV, jo varbūt varēs man kaut ko atrast. :) Pēc tam kopīgi ar Mariju un Giorgio devāmies uz ēstuvi paēst. Atkal baudīju gardo grieķu virtuvi. :) Ap 17iem gājām prom, jo viņiem vajadzēja mācīties saviem eksāmeniem.
Vakarā devāmies uz vasaras bāru „Cuba” kopīgi ar visiem tenisa biedriem. Patiesībā šī bija vienīgā reize, kad tiešām sarunājāmies, jo tenisā vienīgi sasveicinājāmies. :D Vakars bija jauks, bet ap kādiem vieniem jau devāmies mājās, jo meitenes nākamā rītā devās uz Tuzlu, bet es ar Gariju, Godu un Indru braucām uz Alistrati alām, kuras ir 3 miljonus gadu vecas stalaktītu un stalagmītu alas.
Nu jā, sestdien 9os Garijs bija klāt un braucām uz Alistrati. Vispirms apskatījām kanjonu un tad devāmies alās. Alās bija tāda mistiska sajūta. Nekad neko tādu nebiju redzējusi. Alas tiešām bija pasakaini skaistas! Tikai žēl, ka tur nedrīkstēja fotogrātēt, jo tas rada siltumu un varētu izbojāt alas mikroklimatu. Pēc tam devāmies uz vīna darītavu netālu no Drāmas. Tur satikām dažus Garija draugus (arī pasniedzējus) un izstaigājām skaistus vīna pagrabus un degustējām vīnu. Es atkal gribu savu vīna darītavu! Pēc tam devāmies uz kādu ciematiņu pusdienās un atkal baudīju dažnedažādus gardus grieķu ēdienus. Pēc pusdienām devāmies uz kādu kafejnīcu, lai padzertu kafiju. Tur arī mazliet pastaigājām gar upi. Garijs ir tāds nūģis! Viņam visu laiku bija bail, ka mums iekodīs čūskas. :D Pēc pastaigas viena no Gerija draugu sievām teica, ka ļoti labi var redzēt mūsu un grieķu meiteņu atšķirības – viņas nekad nepiekristu doties pastaigā gar upi (drošvien tik pat bailīgas, kā Garijs :D ). Tā nu jau bija diezgan vēls un devāmies atpakaļ uz Serresu.
Vakarā devos mazā pastaigā līdz kalnam, bet tur bija kaut kādas svinības (visticamāk kāzas), tāpēc negāju uz savu vietiņu. Mazliet pastaigāju un gāju mājās gulēt.
Svētdien 8os no rīta ar busu braucu uz Tuzlu (tā ir tuvākā jūrmala (aptuveni 70 km)), lai satiktu meitenes un kopīgi pasauļotos un papeldētos. Bet protams, ka svētdiena bija ļoti apmākusies un sauļoties nācās caur mākoņiem, kā arī nedaudz lija. Kamēr mākoņu bija mazāk, sauļojos, bet vēlāk, kad jau sāka līt, gāju peldēt. Vakarā, kad atbraucu mājās, sapratu, ka, lai gan nebija saules, esmu diezgan iedegusi. :) Sasmērējos ar krēmu, paskatījos filmu un gāju čučēt.
Šodien diezgan daudz lasīju, jo rīt ir eksāmens. Nepatīkams pārsteigums bija tas, ka šodien viss ir ciet, jo atkal kaut kādi grieķu svētki. Bet man nav piena!

Tas nu arī pagaidām viss. Darbu vēl atradusi neesmu un piektdien jau ir pēdējais eksāmens. Kaut nu man izdotos kaut ko atrast...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru