trešdiena, 2011. gada 22. jūnijs

Erasmus studiju beigas.

Ir trešdiena, 22. jūnijs, plkst 14 un es pašlaik esmu prāmī ceļā uz Skopelos. Šeit nav interneta, tāpēc publicēšu drošvien vēlāk.
Pirmspēdējais eksāmens mums notika konferenču zālē. Meitenes pabeidza ātrāk un es teicu, lai mani negaida, jo nezinu, kad beigšu. Tā nu vienatnē sēddēju un raakstīju, līdz pie manis ienāca Stefānijas (grieķu valodas passniedzējas) tētis. Viņš runā vāciski un man vāciski runāt ir ļoti grūti. Nevaru pārslēgties no angļu uz vācu. Bet tā nu izmocīju, ka rakstu eksāmenu un viņš par mani papriecājās. Es viņam vispār ļoti patīku. Laikam jau tāpēc, ka mazliet zinu vācu valodu.
Vakarā sāku mācīties pēdējajam eksāmenam pie Garija. Bet tā kā tā ir visai garlaicīga lasāmviela, tad vakarā arī aizstaigāju līdz akropolei.
Nākamā dienā mazliet pastaigāju pa veikaliem un centos cītīgi mācīties, kas gan vairāk izvērsās seriāla skatīšanā. Ceturtdiena bija tāda pati. Pusdienlaikā satiku Deividu un tad apmainījāmies ar numuriem, lai varētu kopīgi aiziet iedzert kādu alu. Satiku arī cilvēku, kurš mani reiz izglāba no bļaujošajiem mazajiem cilvēkiem pilsētas centrā, un viņa draugus. Atgriezos mājās un nomocīju pēdējo grāmatas nodaļu un tad jau arī viss daudz maz bija izlasīts un neko vairāk mācīties negribējās.
Piektdien 9os mums bija eksāmens kopā ar grieķu studentiem. Redzēju arī Aleksi, bet neko sapļāpāt nesanāca, jo mums abiem bija jāraksta eksāmens.  Pēc eksāmena aizgāju pie Marijas drauga darba biedra apjautāties, vai ir izskatījis manu CV un vai ir kāds darbs.  Viņam nebija bijis laika to izdarīt un teicās, ka līdz otrdienai to noteikti izdarīs. Tā nu gāju mājās, kur arī pavadījām visu dienu un vakarā devāmies mazā piknikā. Piezvanīju arī Deividam (un viņš telefonā ļoti izklausās pēc Juliana (dzīvē gan nē)) un viņš teica, ka pievienosies vēlāk. Paņēmām picas un devāmies uz ieleju pasēdēt zālītē, paēst picas un padzert alu. Deivids visu nokavēja un atsūtīja sms, vai mēs tur vēl esam, brīdī, kad vācāmies, lai ietu mājās. :D
Nākamā diena bija atkal tik neciešami karsta, ka visu dienu gandrīz nosēdējām mājās. Izejot ārā nav atšķirības vai spīd saule, vai līst lietus, jo tik un tā mājās pārrodoties esi nenormāli slapjš. Vakarā mus bija meiteņu vakars trijatā ar Gintari un Margaritu, kad pagatavojām lavašu un uztaisījām mazus giros pita. :D
Nākamā dienā atkal gribējām doties mazā piknikā uz akropoli. Atkal pazvanīju Deividam, lai uzaicinātu pievienoties un viņš teica, ka sagaidīs savu draugu un tad nāks. Kad jau alus bija pusē, Deivids atkal atsūtīja ziņu, ka viņa draugi ir par slinku, lai dotos uz akropoli un ka šoreiz nenāks. Tā nu vēl pasēdējām, sagaidījām saulrietu, izdzērām alu un devāmies mājās skatīties Sex and the City.
Pirmdien gribējās mazliet pastaigāties, tāpēc aizgāju līdz Lidlam. Tā nu pāris stundas pastaigāju un devos mājās, lai turpinātu meklēt kādu darbu. Aizsūtīju dažus CV uz jaunākajiem sludinājumiem un noskatījos pēdējās Veronica Mars sērijas. Vakarā atkal ar meitenēm pasēdējām un iedzērām alu, jo viņas nākamā dienā devās uz Halkidiki brīvdienās, bet es vēl arvien paliku Serresā, lai gaidītu Hristos atbildi par darbu. Tā nu jauki pasēdējām uz balkona un pēc pusnakts beidzot pirmo reizi uzkāpām līdz mūsu mājas augšai, lai palūkotos, vai var tikt uz jumta. Liels bija mūsu pārsteigums, ka var gan! Tur ir dažas saules baterijas, bet vispār jumts ir ļoti plašs un tam visapkārt ir margas. Un vispār skats no jumta ir lielisks! Kāpēc gan mēs jau sen to neatklājām un neballējāmies tur? :/ Atgriežoties dzīvoklī izdzērām vēl pēdējos alus malkus un devāmies gulēt.  Pirms gulētiešanas vēl pārbaudīju e-pastu un izrādījās, ka kāds no maniem e-pastiem ir atbildēts. Tajā steidzami meklēja istabeni Skopelos salā.
Otrdienas rītā, kad piecēlos, meitenes jau bija devušās projām. Nomazgājos, izgāju mazliet pa pilsētu un atgriežoties piezvanīju uz vakar atbildēto darba sludinājumu. Tā  nu es dabūju darbu! Piezvanīju Marijai un sarunāju tikšanos skolā. Kad aizgāju uz skolu, satiku arī Deividu un sarunājām, ka viņš man vakarā piezvanīs un padzersim alu. Skolā sadabūju rokās arī Geriju, ar kuru sarunāju visu par dokumentiem un manu aizbraukšanu. Tā nu atvadījos gan no Marijas, gan Giorgiosa un devos pēdējās vakariņās. Tur redzēju smuko sporta zāles džeku, kuru pa dienu jau paspēju samulsināt smaidot viņam virsū. Vispār viņš ir nogriezis savus skaistos matus. :( Viņam bija skaisti, apmēram kādi 8 cm gari, viļņaini mati un viņš tos ir nogriezis! Nu kur tiem cilvēkiem ar skaistajiem matiem ir prāts, ka viņi nogriež vai kaut kā citādi sabojā savus skaistos matus?
Tā nu pēc vakariņām devos mājās un turpināju kārtot savu somu, līdz sapratu, ka ir jau teju pusnakts un Deivids man tā arī nepiezvanīja. <_< Tad nu paņēmu savus atlikušos alus un devos savā pēdējajā naksnīgajā pastaigā Serresas ielās, kas, protams, nonāca līdz akropolei, kur arī izdzēru savu alu un ap pulksten 2iem devos mājās.
Šorīt cēlos neilgi pēc 5iem, lai paspētu 7os uz autobusu uz Thessaloniki, lai paspētu 9os uz autobusu uz Volos, lai paspētu uz kādu laicīgi braucošu prāmi. :D Tā nu es visu paspēju un 17os ieradīšos Skopelos.
Vēl arvien nespēju noticēt, ka vairs neatgriezīšos Serresā. Tā pilsēta man ir kļuvusi ļoti mīļa! :( Tāda skumja sajūta, ka man vairs nav manas Grieķijas mājas. Un skumji arī pamest savus jaunos draugus. Marija jau vakar jau sāka plānot manas kāzas ar kādu bagātu grieķi, vislabāk no Thessaloniki vai Serresas, lai es neaizbrauktu projām un mēs varētu bieži tikties. :D Un man neļaus precēt nevienu no Krētas, jo tas ir tālu. :D

Tā nu ir beidzies mans Erasmus laiks, kas bija brīnišķīgiem piedzīvojumiem bagāts un neatkārtojams laiks. Novēlu katram, kuram ir iespēja, doties Erasmusā, lai redzētu un izdzīvotu mūsu skaisto un dažādo pasauli!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru