ceturtdiena, 2011. gada 28. aprīlis

Pirmsceļojuma laiks.

Makten sen neko neesmu rakstījusi, tāpēc šoreiz taps divi ieraksti.

Vakarā, kad tapa mans pēdējais ieraksts (9.aprīlis) arī gāju pablandīties pa ielām. Gribēju atrast mežu, bet nezināju tumsā, kā tikt pāri upei un galu galā atkal nonācu akropolē, tikai šoreiz pa garāku ceļu un daudz vēlāk kā iepriekšējā vakarā (ap 2iem naktī). Un nepagāja ne 15 minūtes, kad mani pusnakts draudziņi atkal uzradās (ar viena cilvēka izmaiņām sastāvā). Visi bijām diezgan pārsteigti, ka atkal nakts vidū tur tiekamies. Mazliet papļāpājām, Ioannis (kas lasās kā Jānis) paprasīja, kā mani atrast feisbukā, un viņi brauca prom.
Svētdien dienas gaismā atradu mežu un rezultātā devos 4 stundu pastaigā pa mežu un kalniem. Vakarā Ioannis mani uzaicināja feisbukā, un tagad es viņu izmantoju kā savu Grieķijas infocentru, ja man kas vajadzīgs (piemēram, uzzināt, kā apskatīties kredītu telefonā). :D
Pēdējā skolas nedēļa pagāja visai ātri un mierīgi, jo dažas lekcijas nenotika, kā arī atkal ar Kikī vienkārši kopīgi dzērām kafiju. Un tā nu ceturtdienas pēcpusdienā sākās mūsu vairāk kā 2 nedēļu brīvlaiks, kurš iesākās ar visai apmākušos un vēsu laiku pirmajā nedēļas nogalē. Vispār ceturtdien leiši bija pārsteidzoši draudzīgi un vakarā kopīgi dzērām alu un spēlējām Uno. Un piektdien no rīta viņi devās prom un atpakaļ solās būt pirms paša skolas sākuma.
Pa nedēļu papļāpāju ar Arči skype un piektdien ar Madaru un Ievu. Pārējo laiku līdz trešdienai centos izmācīties (tomēr neizdevās izpildīt visu, ko biju iecerējusi).
Tā kā zināju, ka svētdienā Serresā ir futbols un spēlēs Māra Verpakovska komanda, gribēju aiziet paskatīties, tikai nevarēju atrast, cikos spēle sākas. Tā nu aizrakstīju Mārim twitterī un viņš man piedāvāja brīvbiļetes. :) Vispār svētdiena bija lieliska diena, jo izlēmu izmantot to, ka esmu mājās viena un man ir vanna. Tā nu pirms spēles sēdēju siltā vannā, dzēru vīnu un skatījos kompī filmu. Kā tāda princese! :D
Pirmdien iegādājos biļeti uz Turciju. Izbraukšana bija trešdien 23.30 no Kavalas. Tā nu pa atlikušajām dienām nopirku vēl šo to līdzi ņemšanai (piemēram, Uzo :D ), pamācījos, papļāpājos ar Marinu, iztīrīju mājas, un bija jau pienākusi trešdienas pēcpusdiena un līdz ar to arī laiks doties ceļā...

Bet par to jau nākamajā ierakstā. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru