trešdiena, 2011. gada 16. marts

Siltums ir klāt!

Tā kā rīt uz nedēļu dodos prom, tad nolēmu, ka kaut kas jāuzraksta, lai jūs mani neaizmirstu. :)


Piektdien pamodos diezgan pavēlu, jo biju nogurusi no visas nedēļas. Nu, pamodos ap 11iem (jā, zinu, ka dažiem tas neliekas pavēlu. ;D ). Bet, kad piecēlos, visi jau kaut kur bija aizdevušies prom. Pēc brīža, kad dzēru kafiju un sēdēju pie datora, atnāca Ginntare un Margarita un drīz, neko nesakot, atkal devās prom. Es lēnām sataisījos un neilgi pēc 12iem devos uz ēdnīcu. Pēc ēdnīcas apmeklējuma izlēmiu, ka mazliet jāpastaigājas un apstaigāju Serresu un tās apkārtni. Ceļā es atradu ļoti jauku kalnu ar mazu mājiņu uz tā un pavadīju tur, sēžot un vērojot apkārtni, kādu stundu. Rezultātā mājās pārgāju ap 18iem, mazliet pasēdējuj pie datora un, tā kā nejutos izsalkusi, gāju uz sporta zāli. Sporta zālē pavadīju aptuveni stundu un pēc tam, nākot mājās, iepazinos ar kaut kādu baigi jokaino džekiņu, kurš vislaik jocīgi smējās. Esmu pārliecināta, ka viņš ir skolas lielākais nūģis. Jā, man ir talants iepazīties ar jocīgiem cilvēkiem. :D Vakarā no Martinas un Ramintas uzzināju, ka manas dzīvokļa biedrenes aizbraukušas uz Kavalu. Vai nav jauki, ka man neviens neko nepasaka?
Sestdien atkal pamodos pēc 10iem un Žiļvenas jau bija devies prom un atstājis man zīmīti, ka dodas uz Kirkini ezeru. Tā nu es sataisījos un izgāju apstaigāt veikalus. Ap pus15iem devos uz ēdnīcu, kur ieraudzīju Martinu, Ramintu un puišus. Viņi teica, ka bijuši uz Kirkini ezeru, bet tur nav bijis neko daudz ko darīt, tāpēc jau visai drīz atgriezušies. Pēc pusdienām aizgāju uz Martinas un Ramintas dzīvokli un pasēdējām uz balkona. Viņas teica, ka sarunājušas satikties ar puisi, ar kuru iepazināmies ēdnīcā pirms kāda laiciņa. Tad nu pārgāju mājās un drīz gāju uz satikšanos. Kādas pāris stundas ar viņu (viņu sauc Kriss) un viņa draugu un draudzeni pasēdējām kafejnīcā un viņi mums uzsauca dzērienus no Uzo ģimenes (Kriss teica, ka Uzo esot liela ģimene :D ).Kriss vispār ir interesants grieķis, jo viņam ir zaļas acis (pārējiem grieķiem ir brūnas). Viņa draugs jokoja, ka tas viņu padara citu grieķu acīs pat zemāku par suni, bet es atbildēju, ka Kriss vienkārši ir īpašs un viņš ļoti sapriecājās. Un vēl viņš sapriecājās, ka es dzeru straujāk par citām meitenēm (man gan tas nekad nav licies nekāds pluss) un tāpēc pirms došanās prom sadzēra ar mani pēdējo glāzi. :D Mājās pārrados ap 20iem un izmazgāju drēbes, noskatījos „Paranormal Activity 2” (Skumji, bet šausmenes vairs nespēj mani sabiedēt. :( ) un gāju gulēt.
Nākamā rītā atkal pamodos pēc 10iem, bet Žiļvenas jau atkal bija prom. Šoreiz  gan zīmītes nebija, tāpēc domāju, ka tāpat vien kaut kur izgājis. Tad nu saģerbos un devos atkal uz kalnu ar mājiņu, lai pagulētu mazliet saulītē. :) Pa ceļam ar mani sāka runāt tante, un es centos ieskaidrot, ka nerunāju grieķiski. Tomēr kaut kā viena otru sapratām un papriecājāmies par skaisto dienu, kā arī viņa teica, ka ir no Bulgārijas un atbraukusi pie mazbērniem (vai arī mazbērni atbraukuši pie viņas, nezinu. :D ). Tā nu kādu stundiņu pagulēju uz kalna un gāju mājās. Tur neviens nebija bijis. Mazliet pasēdēju pie datora un nolēmu vēl iziet pastaigāt. Aizgāju uz akropoli, no kurienes var redzēt visu Serresu. Pasēdēju kādu laiku tur un devos pa vēl nezināmiem ceļiem uz centru. Centrā satiku leišus un uzzināju, ka viņi šodien bijuši Saloniki. Gājām kopīgi ēst, bet sajutos stulbi, ka man neko nepasaka. (Saprotu, ka mašīnā ir tikai 5 vietas un ka nevarēja mani paņemt līdzi, tomēr pateikt jau varēja. :/ )
Pirmdiena pagāja diezgan mierīgi. Tomēr prieks, ka ārā beidzot īsta vasara un pat ēnā ir silti. :)
Otrdien pēc lekcijām devāmies uz mūsu pirmo tenisa treniņu. Šodien visām sāp muskuļi, lai gan nelikās, ka būtu tik ļoti kaut ko darījušas. Bet jā, teniss ir jauka padarīšana. :) Vakarā mani dzīvokļa biedri mani cienāja ar Metaxu. Ja godīgi, tad mājās vedīšu nevis Metaxu, bet Uzo, jo tam ir īpašāka un grieķiskāka garša.
Šodiena pagāja plānojot rītdienas ceļojumu uz Atēnām. (Nu labi, es vienkārši sēdēju un klausījos leišu sarunās un beigās viņi man paskaidroja, ko runājuši.) Bet jā, rīt brauksim uz Atēnām, tāpēc kādu laiciņu no manis neko nedzirdēsiet. Bet par ceļojumu pastāstīšu nākošreiz. ;)

1 komentārs: